

El lateral, protagonista davant la Real, destaca l’ordre i la verticalitat de l’equip
Venia quallant grans actuacions des del principi de la temporada, però ahir Mario Gaspar Martínez es va erigir en protagonista per mèrits propis. I és que el lateral dret del Submarí va quallar una impecable actuació servint el primer tant dels grocs –retallà una pilota en la línia per a assistir a Giovani- i intervenint també en el tercer, obra de nou del mexicà. “Molt content pel resultat que es va donar ahir en el partit i pel joc que vam fer. Ara com ara he pogut jugar tots els minuts i la idea segueix sent la mateixa que al principi: aportar el màxim possible a l’equip. Estic satisfet a nivell individual, però encara més a nivell d’equip. Estan eixint les coses bé, l’equip funciona i sembla que va una mica més en cada partit, encara que açò no para i no podem permetre’ns cap relaxació”.
El saguer groc va confirmar el bon moment de la plantilla i que la situació ha canviat pel que fa al final de 2013, encara que és fonamental que l’equip seguisca treballant perquè sempre hi ha una mica més. “Després de tornar de vacances, vivim una situació completament diferent. Tenim molta confiança, encara que perquè açò et valga has de treballar. El míster té les coses clares, vol un equip que sàpia jugar amb molta verticalitat i és el que tracta de transmetre’ns. Tenim arriba i portem deu gols en dos partits, però en el futbol sempre hi ha una mica més, no val el que has fet”.










