Marcelino compleix 150 partits en Primera
Marcelino compleix 150 partits en Primera
LFP

El tècnic groc compleix la seua sisena temporada en la màxima categoría

L’entrenador del Villarreal, Marcelino García Toral, complirà el dilluns davant Osasuna (El Madrigal, 22.00 hores) el seu partit 150 en Primera Divisió. L’asturià compleix la seua sisena temporada en la màxima categoria del futbol espanyol, en la qual va debutar a casa al capdavant del Recreativo de Huelva davant el Mallorca el 27 d’agost de 2006.

Dels 149 xocs disputats fins al moment, Marcelino ha guanyat 59, empatat 37 i perdut 53, amb un balanç de 198 gols a favor i 193 en contra. El de Villaviciosa ha suposat tota una revolució des de la seua arribada al Submarí al gener de 2013. Amb l’equip en setena posició, Marcelino va reconduir als grocs en una memorable segona volta de la competició i va aconseguir l’ascens en l’última jornada enfront de l’Almeria.

Encara que la seua experiència amb el conjunt groc en Primera és breu de moment (tota la primera volta més dos partits), el preparador asturià ha convertit al Villarreal en un dels conjunt revelació de la temporada. En l’actualitat el Villarreal és cinquè amb 37 punts, a cinc de distància del quart classificat, l’Athletic de Bilbao. A més, l’equip ha guanyat la meitat dels seus enfrontaments, onze dels vint-i-dos jugats.

El preparador de Villaviciosa va signar les seues millors campanyes amb el Recreativo de Huelva en la 06-07, en la qual l’equip de Huelva va acabar en vuitena posició, i amb el Racing de Santander en la 2007-2008, quan el conjunt càntabre es va classificar per a la Copa de la UEFA. A més dels esmentats, Marcelino també va dirigir al Real Zaragoza i al Sevilla FC.

(Font: Efe)

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.