Viu en directe la final del Juvenil!
Viu en directe la final del Juvenil!

RFEF

Els grocs s’enfrontaran al RCD Espanyol en la final de la Copa de Campions (19.00 hores)

Només li queda un últim esforç al Juvenil A per a aconseguir el títol en la Copa de Campions que s’està celebrant en Almuñécar (Granada). Després de vèncer en els quarts de final a la Real Sociedad (1-3) i després de derrotar al Rayo Vallecano en la semifinal gràcies al gol de Simón (0-1), els pupils de Javi Calleja s’enfrontaran en la gran final del torneig al RCD Espanyol (dissabte, 19.00 hores, Estadi Francisco Bonet).

L’equip català ha accedit a la final després de golejar en quarts de final a Las Palmas (0-5) en un partit en el qual van ser molt superiors. Ja en semifinals, i davant d’un dels favorits al títol, el Real Madrid, el RCD Espanyol va saber remuntar el primer tant dels blancs i va aconseguir accedir a la final gràcies a una gran actuació dels seus davanters (1-2).

Així, els ‘periquitos’, campions del Grup III de la Divisió d’Honor amb tan sol dues derrotes en tot l’any, seran un rival més que complicat per a un Villarreal que arriba amb la moral pels núvols. A més, el partit serà la reedició de la final disputada en la temporada 2007/08 que va enfrontar als mateixos equips. En aquella ocasió, van ser els catalans els qui van obtenir el títol després de vèncer 2-1.

La gran final serà retransmesa en directe per Villarreal CF Live, la plataforma per la qual el club retransmet en obert les rodes de premsa i actes oficials del club, així com els partits més destacats de la #CanteraGrogueta.

Per a accedir a Villarreal CF Live, n’hi ha prou amb prémer ‘play’ en el reproductor de la portada o a través del següent enllaç: Villarreal CF Live

A més, cal destacar que el partit també es podrà seguir en directe a través de Televisió de Castelló Mediterrani a partir de les 19.00 hores.

 

El campió anirà a la UEFA Youth League

El campió d’aquesta Copa de Campions aconseguirà el bitllet per a la propera edició de la UEFA Youth League, la primera competició juvenil del màxim organisme del futbol europeu. Fins aquesta temporada, l’accés a la competició estava reservat per als juvenils dels 32 clubs que participaven en la fase de grups de la UEFA Champions League, però a partir de la temporada que ve la competició comptarà amb 64 equips.

 

Solidaritat amb el Nepal

El club s’ha compromès a donar el premi econòmic que la Reial Federació Espanyola de Futbol atorgui al Juvenil A per la seva participació a la Copa de Campions. L’aportació a UNICEF serà d’un mínim de 6.010 euros, premi atorgat al subcampió de la competició. No obstant això, si el Villarreal venç la final l’aportació en favor dels afectats pel terratrèmol del Nepal ascendiria fins als 12.020 euros.

 

 

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.