

L’hispà-brasiler ha realitzat una cridada de vídeo molt especial a l’abonat Jaime Monferrer, que amb 75 anys ha superat la greu malaltia
Una sorpresa repleta d’ànim. L’exjugador del Villarreal CF i actual membre del departament de Relacions Institucionals del club, Marcos Senna, ha realitzat aquest matí una cridada de vídeo molt especial a l’abonat Jaime Monferrer Roig, que recentment ha superat la greu malaltia del COVID-19 després de dos mesos ingressat a l’hospital La Fe de València.
Jaime Monferrer té 75 anys i és abonat del Villarreal CF des del 2003. Dèsset anys en què ha gaudit amb el seu equip. I continuarà fent-ho. Molta força, Jaime!
Per a veure el reportatge sobre la cridada de vídeo entre Marcos Senna i Jaime Monferrer tan sols cal clicar en el play situat just damunt de la fotografia principal.