L’Alcora brilla a El Madrigal
L’Alcora brilla a El Madrigal

25cc72a2eb3c14ac5accfabe00ad28e6

La capital de l’Alcalatén va ser la protagonista en el partit contra l’Atlético

La capital de l’Alcalatén va ser la protagonista de la iniciativa Endavant Província en el partit disputat contra l’Atlético de Madrid en El Madrigal corresponent a la jornada 34 de la Lliga BBVA. Així, els milers d’aficionats que van acudir a l’estadi per a animar al Submarí també van poder gaudir dels encants que l’Alcora ofereix.

La jornada va començar a les 20.00 hores amb l’arribada dels més de 1.000 aficionats de l’Alcora als quals el club va convidar a gaudir del partit en l’estadi. Ja a ixa hora, tots els groguets que van acudir als voltants d’El Madrigal van poder gaudir de la degustació del caragol, el producte típic de l’Alcora, així com de la cervesa artesanal Montmirà. A més, també van poder veure en viu una demostració de com es realitza la ceràmica en la localitat castellonenca. 

Mitja hora després, les directives del Villarreal CF i de l’Atlético de Madrid van poder gaudir dels plats realitzats pel Restaurant La Espuela (l’Alcora) en el Restaurant Entrelíneas situat en El Madrigal. 

A les 21.00 hores va arribar el moment més espectacular de la jornada amb l’actuació de la ‘Rompida de l’Hora’ a càrrec de l’Alcora Tambor al pàrquing de la Plaça del Llaurador.

Ja dins d’El Madrigal, mitja hora abans del començament del xoc, la Agrupació Musical de l’Alcalatén dirigida per Emili Mallol Aicart va realitzar la primera de les dues desfilades sobre la gespa del feu groguet. El segon va ser durant el temps de descans, quan en el vídeo marcador tots els assistents a l’estadi van poder gaudir d’un vídeo promocional turístic sobre l’Alcora.

Així, la iniciativa Endavant Província continua amb el seu reeixit recorregut després de donar a conèixer a Vinaròs, Onda, Peníscola, la Vall d’Uixó, Borriana, Nules, Almassora, Vila-real, Benicarló, Sogorb, Navaixes, Altura, Castellnovo, Betxí, Vilafamés, La Pobla Tornesa, la Vall d’Alba, Cabanes, Borriol, Moncofa, Morella, Forcall, Cinctorres, Portell de Morella, Castellfort, La Mata de Morella, la Todolella, Zorita del Maestrat, Olocau, Vallibona, Herbés, Villores, Palanques, Ares del Maestrat, Castell de Cabres, La Pobla de Benifassà, Vilafranca i l’Alcora.

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.