Jonathan, qualitat i imaginació entre línies
Jonathan, qualitat i imaginació entre línies

HOYOYO

El mexicà està sent un dels jugadors més destacats en el joc interior de l’equip

Jonathan dos Santos segueix ‘in crescendo’. El migcampista mexicà ha tornat amb més força que mai després de la seva lesió i està sent un dels jugadors més destacats d’aquest tram inicial de temporada. El seu joc entre línies està sent clau en el joc de l’equip de Escribà. “Cada vegada estic millor, però encara em queda molt marge de millora”, ha apuntat.

El ‘8’ groc pot jugar tant en banda dreta com de migcentre, cosa molt important en l’esquema del tècnic valencià. “Ser polivalent em dóna més possibilitats de jugar. Em sent còmode tant a la mitjapunta escudat per Bruno, N’Diaye o Trigueros com més en banda, però m’adaptaré al que em demane el míster”, ha analitzat.

Jonathan ja va quallar un excel·lent partit de la UEFA Europa League davant el FC Zürich a El Madrigal marcant un golàs i donant una genial assistència a Pato (2-1). El mexicà espera repetir davant l’Steaua de Bucarest aquest dijous (19.00 hores): “Esperem un partit molt complicat. Anaven a jugar Champions League, així que no esperem que sigui un partit senzill”, ha afegit. “L’equip està bastant bé físicament. El míster ho està fent bé en aquest sentit. No crec que vagi a passar factura”, va argumentar respecte a les rotacions.

“Ens falta millorar xicotets detalls”

Jonathan dos Santos va valorar positivament la trajectòria de l’equip en el que va de temporada. “Tot va venir de sobte: el canvi d’entrenador, nova plantilla, les lesions… Però hem tirat bé cap endavant i cada vegada estem millor”, va explicar. “Estem cada vegada més compenetrats, tant en defensa com en atac. Només ens falta millorar en alguns xicotets detalls, com per exemple en el fet de matar abans els partits, com ja es va veure davant l’Osasuna. Som un equip al qual li agrada tocar, sortir des del darrere, etc, però sempre busquem la porteria”.

Finalment, el migcampista groc va presagiar una bona temporada de l’equip: “Hem de pensar en nosaltres, anar partit a partit i anar millorant cada dia. Podem estar a la part de dalt, però com molts altres equips. Així que hem d’anar a poc a poc i treballant per a nosaltres mateixos”, ha conclòs.

 

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.