“Hem de ser valents i anar per la victòria”
“Hem de ser valents i anar per la victòria”

Unai Emery i Dani Parejo han assenyalat que el Submarí no ha de confiar-se pel bon resultat aconseguit en terres austríaques

L’entrenador del Villarreal, Unai Emery, i el jugador groc Dani Parejo han comparegut aquest migdia davant els mitjans de comunicació per a analitzar la prèvia del partit europeu davant el FC Salzburg (dijous, 18.55 hores).

Per part seua, Emery ha subratllat que el Submarí tractarà de no assumir riscos i anirà per la victòria davant l’equip austríac: “Afrontem el partit amb confiança, però sense confiar-nos. Volem reafirmar les bones sensacions amb resultats, però en cap cas podem confiar-nos pel resultat collit durant el partit d’anada. El Salzburg és un rival perillós i jugarà les seues bases. Demà buscaran la nostra porteria i nosaltres hem de ser valentes i eixir a guanyar. No podem especular amb el resultat”.

Així mateix, l’entrenador d’Hondarribia ha assenyalat que el FC Salzburg és un rival perillós, que buscarà donar-li la volta a l’eliminatòria: “Afrontem el partit amb tot el respecte cap al rival. Som conscients que és un conjunt amb moltes qualitats, que té mentalitat guanyadora i que buscarà remuntar. Per això, la idea és apostar per un onze de plenes garanties. Jugarem amb els futbolistes que considerem que ens poden aportar més en funció del joc del Salzburg i del plantejament del partit”.

Parejo: “Sabem que l’avantatge no és definitiu”

El migcampista madrileny Dani Parejo ha destacat que el Submarí està capacitat per a disputar competicions europees i ha advocat per no relaxar-se pese al bon resultat collit en terres austríaques: “El Villarreal és un equip gran que està confeccionat per a afrontar partits cada tres dies i bregar amb aquest nivell d’exigència. L’equip vol fer un bon paper en aquesta competició. És cert que allí vam fer un bon partit i partim amb l’avantatge del resultat, però no és ni molt menys definitiu. Per això, anem amb la mentalitat de guanyar també el xoc de tornada”.

Així mateix, el timó ‘groguet’ ha valorat el gran nivell dels equips que competeixen aquesta temporada en la UEFA Europa League: “Enguany l’Europa League compta amb equips de molta qualitat. Més que altres temporades. Sense anar més lluny, el Salzburg és un equip que ve de Champions. És un equip ofensiu i amb talent a dalt. Ens ho posaran difícil, però juguem a casa i volem fer bona la victòria reeixida a Àustria”.

Compartir.

Es un pack especial de Inmersión Villarreal (Museo&Tour) y menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Incluye:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museo&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a elegir entre pizza y bebida o hamburguesa con patatas y bebida

Precio:

  • 19,95 euros – abonados y simpatizantes
  • 24,95 euros – entrada general

Es la experiencia interactiva de Museo & Tour del Villarreal CF. Te permite visitar el museo inmersivo del Submarino y completar un recorrido guiado por el Estadio de la Cerámica

  • Visita al museo del Villarreal CF
  • Tour guiado por el Estadio de la Cerámica
  • Duración estimada: 1h y 45 minutos
  • Idiomas: español, valenciano e inglés
  • Días de apertura: jueves por la tarde, viernes por la tarde, sábado por la mañana y tarde y domingo por la mañana

Precio:

15 euros – entrada general

12 euros – abonados y simpatizantes

12 euros – niños de 6 a 12 años

8 euros – niños abonados y simpatizantes de 6 a 12 años

Los niños y niñas más pequeños pueden celebrar su cumpleaños en la ludoteca del Estadio de la Cerámica. La actividad está recomendada para menores de 8 años.

Incluye:

  • Celebración de tres horas con merienda e Inmersión Villarreal (Museo&Tour)
  • Bocadillos, cruasanes y cocas, con patatas, bebida y tarta
  • Una bolsa de chuches para cada invitado
  • Colchonetas, cama elástica, pintacaras
  • Supervisión de monitores infantiles
  • Partido de mini fútbol, con porterías en una sala habilitada.

Precio:

27 euros por invitado

¡Celebra tu cumpleaños en el Estadio de la Cerámica disfrutando de Inmersión Villarreal y del Corner Sports Bar!

  •         Visita a Inmersión Villarreal (Museo & Tour)
  •         Menú en el Corner Sports Bar (a elegir hamburguesa o perrito o Nuggets + patatas + bebida)
  •         Bolsa de chuches para cada pequeño invitado
  •         Balón del Villarreal CF para el cumpleañero
  •         Tarta personalizada del Villarreal CF
  •         Incluye entrada para dos adultos que acompañen al grupo de menores durante la experiencia Inmersión Villarreal

Precio:

29,95 euros por invitado

Extras:

  •         Camiseta firmada por todos los jugadores del Villarreal CF: +99,95 euros
  •         Detalle para los invitados (mochila, libreta, boli y pulsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros por invitado

Los participantes podrán presenciar en una zona exclusiva la salida de los jugadores del Villarreal CF tras un día de partido y pedirles autógrafos y fotografías.

  •         Balón del Villarreal CF de regalo

Precio:

75 euros por persona

Es una experiencia exclusiva en día de partido que incluye:

  •         Entrada para Inmersión Villarreal (solo museo)
  •         Ver la llegada del equipo desde dentro
  •         Visita al palco VIP y la sala de prensa
  •         Presenciar el calentamiento desde el pie de campo
  •         Encuentro exclusivo Meet&Groc tras el partido
  •         Bufanda oficial y balón del Villarreal CF de regalo

*Máximo 10 plazas por partido

Precio:

175 euros por persona (sin entrada al partido)

275 euros por persona con entrada en Super Tribuna