Miguel Álvarez ha destacat que el seu equip ha de ser contundent en les àrees per a poder véncer al CD Tenerife (diumenge, 18.30h)
L’entrenador del Villarreal B, Miguel Álvarez, ha comparegut davant els mitjans de comunicació per a analitzar la prèvia del partit d’este diumenge davant el CD Tenerife, que es jugarà a partir de les 18.30 hores en l’Heliodoro Rodríguez López.
“Ha sigut una setmana de molta faena. Hem posat el focus en el que estem fent bé i en quins aspectes estem fallant. Tenim molts xics que estan amb el primer equip i ens ha tocat pujar gent molt jove. Això ens dona molta felicitat i satisfacció personal, però ens posa el repte d’aconseguir que s’adapten al més prompte possible i poder ser competitius”, ha destacat en la seua primera intervenció el tècnic de Jaén.
Referent al pròxim rival, Miguel Álvarez enalteix la seua fortalesa a casa i posa en el focus el gran desafiament que suposa per al Villarreal B intentar guanyar en territori insular: “Tenen una plantilla brutal. Hem de contrarestar les seues virtuts i atacar les seues debilitats. Només han perdut cinc punts. Són molt forts a casa i tenen una afició que estreny molt. És un repte per a nosaltres anar a guanyar allí”.
Per a Miguel Álvarez, la recepta del triomf a Tenerife passa per diversos factors: “Hem de tindre personalitat i jugar bé, però això l’equip ja ho fa. Ara hem de ser competitius en el que és transcendent en el futbol. Portem molts gols encaixats enguany i estem treballant molt, però hem d’aconseguir projectar-ho en els partits. És molt important cuidar el joc sense pilota”.
En la mateixa línia, el tècnic del Mini Submarí advoca per un duel complicat, en el qual el seu equip haurà de ser solvent en faceta defensiva: “És un equip que ens estrenyerà molt, que té bon joc directe, joc de bandes, i que també sap associar-se. El rival juga i ens portarà al bloc a l’àrea. Hem de saber-ho i fer el que toca. Encara que siguem valents i busquem anar a dalt, el rival ens obligarà a retrocedir. Això li costa a la gent jove. Les segones jugades i la vigilància. Costa treballar-ho amb equips joves. Ens penalitzen les àrees i hem de millorar-ho. Estem treballant a millorar-ho i ho remeiarem”.
A continuació, pots gaudir de la roda de premsa al complet de Miguel Álvarez: