

Füstös András resideix en un poble hongarés anomenat Környe, però així i tot, amb només deu anys es va enamorar del Submarí. “Vaig veure un partit del Villarreal per televisió i la samarreta groga em va hipnotitzar”, explica. “A poc a poc, vaig començar a seguir els partits amb més regularitat i l’equip es va convertir en una passió per a mi”.
Destaca que el Villarreal és una de les coses més importants de la seua vida: “El Villarreal significa molt per a mi. És una família, és una passió. És amor. Guanyar un partit sempre em fa feliç, mentre que perdre m’entristeix per un temps. Tot en la meua vida gira entorn del Villarreal. M’encanta mostrar la meua passió, ja siga vestint la samarreta o una placa amb l’escut del club”.
L’hongarés va veure al Villarreal B en el Bozsik Arena en el seu empat 0-0 de pretemporada contra el Budapest Honvéd en la inauguració de l’estadi el mes de juliol, després d’haver vist als ‘groguets’ en 2018 contra el Rapid Vienna a Àustria.
Füstös té diversos futbolistes favorits, però hi ha un en particular que destaca: “El meu jugador favorit de tots els temps del Villarreal és Sergio Asenjo. Sempre fa grans parades. Encara que va ser un altre porter, Gero Rulli, qui també em va donar el meu moment favorit, amb la seua parada de penal en la UEFA Europa League”.
Des del Villarreal CF, a través de la sèrie ‘Yellows Around The World’, contem les històries d’alguns dels majors aficionats internacionals del Submarí.