Fran Escribá: “Estic orgullós dels jugadors”
Fran Escribá: “Estic orgullós dels jugadors”

HOYOYO

L’entrenador del Villarreal assegura que el “principal era passar de ronda i ho hem aconseguit”

L’entrenador del Villarreal, Fran Escribá, s’ha desfet en elogis cap als seus jugadors després de la important victòria aconseguida aquesta vesprada davant el FC Steaua de Bucarest a El Madrigal (2-1). Tres punts que permeten que el Submarí segueixi endavant en la competició. “El més important era passar de ronda i ho hem aconseguit. Estem satisfets pel resultat, però no per haver patit tant. Estic orgullós dels jugadors. Sé que ho deixen tot al camp. Hauríem d’haver tingut una classificació més còmoda, però arribem a Nadal vius a Europa, amb l’eliminatòria de Copa encarrilada i en Lliga també estem ben classificats”, ha comentat Escribá.

Pel tècnic valencià, el Villarreal va haver de marxar al descans amb més d’un gol al seu favor: “Vam fer una bona primera part, en què vam haver de anar-nos 2-0 al marcador. A la segona part, que ens marquessin aviat ens va generar nerviosisme. No vam tenir eficàcia i això ens va perjudicar. Estem generant ocasions, però no tenim punteria”.

El Submarí estarà en el sorteig de setzens de final de la UEFA Europa League que tindrà lloc aquest dilluns. Escribá prefereix centrar-se en el partit de LaLiga Santander davant l’Atlético de Madrid que, precisament, es disputarà aquest mateix dia a El Madrigal: “No tinc preferències pel que fa al sorteig. El que volem ara és centrar-nos en LaLiga. L’Atlético de Madrid és un grandíssim equip. Serà un partit molt complicat. L’Atlético pot jugar bé o malament, però sempre és dificilíssim guanyar-lo”.

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

  • Pilota del Villarreal CF de regal

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet&Groc després del partit
  • Bufanda oficial i pilota del Villarreal CF de regal
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.