skip to content
Èxtasi en un final d’infart! (0-2)
Èxtasi en un final d’infart! (0-2)

HOYOYO

El Villarreal supera el Levante en el temps afegit i surt de les posicions de descens

Per molts anys. El Villarreal va aconseguir una treballada victòria davant el Levante gràcies a dos gols en el temps de descompte just el dia en què el club complia 96 anys d’història. Aquest resultat fa que el Submarí Groc abandoni les posicions de descens de categoria.

Javi Calleja va donar continuïtat al dibuix 3-5-2. Això sí, les baixes d’Álvaro per sanció i de Bonera per lesió van fer que el tècnic madrileny recol·locarà diverses peces. Mario Gaspar va exercir de central dret, mentre que Jaume Costa va fer les funcions de carriler per la dreta.

Tots dos conjunts van tindre ocasions de gol al primer acte. Les del Villarreal van ser més tímides, amb diversos llançaments de Gerard Moreno i Toko Ekambi que no van trobar el camí del gol. El Levante, per la seua banda, va tindre una molt clara de Coke al 18′ amb un cop de dreta creuat que es va anar fregant el pal d’Asenjo.

L’equip de Paco López va marcar fregant la mitja hora del duel, però el VAR va intervenir per anul·lar el gol de Rochina per fora de joc previ de Morales. El cop de sabata del migcampista del Levante havia entrat amb potència a la porteria groga, però el col·legiat va anul·lar el gol a instàncies del VAR després d’una llarga espera.

Ja en la segona part, Javi Calleja va moure la banqueta. Samu Chukwueze va entrar per Gerard Moreno per formar parella amb Toko Ekambi. Pura velocitat per trobar espais a la contra.

Faltant poc més d’un quart d’hora per al final es va produir una desgraciada jugada per al Villarreal. Alfonso Pedraza va lluitar una pilota perduda en l’àrea i va xocar amb Cabaco i Aitor. El cordovès va haver d’abandonar el camp lesionat en el minut 80. Miguelón va entrar al camp per ocupar el carril destre i Jaume Costa va passar a la seua posició natural a l’esquerra.

Precisament d’un centre del lateral esquerre valencià va arribar una claríssima ocasió per als grocs. Samu Chukwueze no va encertar a connectar un precís cop de cap al segon pal. Llàstima!

També la va tindre el Levante amb un centre ras de Moses des de la dreta que després de tocar en Asenjo i Funes Mori es va passejar per la línia de gol. Vaja ensurt!

L’eufòria groga va arribar en el temps de descompte. Primer amb el 0-1. Iborra es va internar a l’àrea i va centrar ras perquè entre Toko Ekambi i Rober Pier toquessin la pilota i aquesta entrés suaument a la porteria d’Aitor. Som-hi!

A la contra va sentenciar Chukwuze. L’atacant nigerià va rebre a la frontal, es va perfilar cap a la seua cama bona i va deixar anar un xut amb l’esquerra inapel·lable que va suposar el 0-2 definitiu.

El proper partit del Villarreal serà a l’Estadi de la Ceràmica contra el Zenit de Sant Petersburg a la tornada de huitens de final de la UEFA Europa League (dijous, 21.00 hores).

Fitxa tècnica:

Levant UD: Aitor; Coke, Cabaco, Rober Pier; Moses, Campanya, Rochina (Dwamena, m. 92), Bardhi (Vukcevic, m. 83), Lluna; Roger (Borja Mayoral, m. 70) i ​​Morales.

Villarreal CF: Asenjo; Mario Gaspar, Funes Mori, Víctor Ruiz; Jaume Costa, Cáseres (Fornals, m. 72), Iborra, Cazorla, Pedraza (Miguelón, m. 80); Toko Ekambi i Gerard (Chukwueze, m. 62).

Gols: 0-1. Min. 93: Rober Pier, en pròpia porta. 0-2. Min. 95: Chukwueze.

Àrbitre: Sánchez Martínez (C. Murcià). Groga als locals Cabaco, Campanya i Rochina; així com als visitants Mario Gaspar, Gerard, Toko Ekambi, Funes Mori i Iborra.

Incidències: Partit corresponent a la jornada 27 de LaLiga disputat a l’estadi Ciutat de València davant la presència de 20.149 espectadors. Es va guardar un respectuós minut de silenci en memòria de Fernando Gallart, exjugador del Levante UD.

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.