“És un partit de quatre punts”
“És un partit de quatre punts”
||||||

Miguel Álvarez ha destacat la importància del partit i el potencial del Barça B (diumenge, 18.00 hores)

L’entrenador del Villarreal B, Miguel Álvarez, ha analitzat aquest migdia la prèvia de l’enfrontament d’aquest diumenge davant el FC Barcelona B (diumenge, 18.00 hores, Esport3). El tècnic del filial groc ha ressaltat la transcendència del partit en el Estadio Johan Cruyff: “És un partit molt important, ja que les jornades van passant i necessitem els punts. A més, el ‘goal-average’ pot ser decisiu al final del campionat i per tant no serà un partit normal. No és un partit de tres punts, per a nosaltres és un encontre de quatre punts”.

El tècnic del filial groc es va referir a l’equip blaugrana com un dels més talentosos del campionat i va destacar la igualtat en els partits que els han enfrontat: “La proposta de tots dos equips és molt bona, la qual cosa fa que es visquen partits molt igualats i interessants. Són partits que es decideixen pel talent de cadascun dels jugadors. Nosaltres sempre anem amb l’aspiració de guanyar”.

Finalment, el preparador de Jaén s’ha pronunciat sobre la magnífica segona volta que està realitzant el filial ‘groguet’ i els nombrosos contratemps als quals s’han enfrontat: “Des que vam tornar de les vacances nadalenques l’equip ha fet un pas avant. A més ens ha tocat reinventar-nos després de les baixes de jugadors com Chakla, Simón Moreno i Ramón Bueno, per la qual cosa estem molt contents amb els xics i amb la trajectòria d’aquesta segona volta. Ara no queda una altra que continuar treballant”, va sentenciar.

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna