En la temporada 2016-2017 es van promocionar 27 localitats a l’Estadi de la Ceràmica
Endavant Província segueix promocionant el turisme a la província de Castelló en un marc incomparable: l’Estadi de la Ceràmica. Per tercera temporada consecutiva, el club ha volgut unir esforços i col·laborar per impulsar l’activitat econòmica i cultural de la província, un dels motors bàsics de l’economia, difonent els seus productes, esdeveniments i destinacions més representatives.
Al llarg de la campanya 2016-2017, fins a 27 poblacions de la província de Castelló van poder lluir els seus encants al llarg d’una jornada inoblidable per als seus veïns. Moltes d’elles van repetir, ja que al llarg de la 14-15 i 15-16, Endavant Província ja havia fet una volta sencera a la província.
Les localitats promocionades aquesta temporada amb Endavant Província han estat les següents: Vinaròs, Vila-real, Benicarló, la Vall d’Uixó, Borriana, l’Alcora, Onda, Nules, Almenara, Betxí, Endavant Els Ports (Cinctorres, Forcall, Vilafranca, la Mata, Castell de Cabres, Vallibona, Herbers, Castellfort, Tolodella, Olocau, Morella, Palanques, Sorita, Villores i Vallibona), Orpesa i Segorbe.
En total, al llarg d’aquesta temporada 2016-2017, fins 7.200 veïns de les localitats promocionades van assistir en directe a un partit de primer nivell a l’Estadi de la Ceràmica. De tots ells, més de 700 eren músics que també van tenir l’oportunitat d’interpretar diverses peces sobre la gespa del feu groc per a delit de l’afició.
El Villarreal CF ha tornat a oferir tots els seus mitjans per a fomentar la promoció turística de cada població. D’aquesta manera, el club segueix sent ambaixador de la província en la màxima categoria del futbol espanyol, expandint encara més els seus horitzons amb la presència d’aficionats estrangers.
Com a novetat aquesta temporada va arribar el clínic de Marcos Senna. L’exfutbolista groc i cinc tècnics del futbol base es van desplaçar fins a cada localitat promocionada per impartir un clínic als joves durant la setmana prèvia al partit. El club també va posar a la seua disposició de cada municipi el seus diferents mitjans de comunicació oficials per a la promoció al llarg de tota la setmana, així com el videomarcador durant el partit.
De fet, tan sols a la pàgina web del Villarreal CF, les notícies relacionades amb la iniciativa Endavant Provincia van registrar gairebé 87.000 visites. A més, els vídeos relacionats amb cada activitat d’Endavant Província també van tenir una gran repercussió. A Youtube van arribar fins a les 23.901 visualitzacions, a Facebook 178.519 i a Twitter 34.326. En total, 236.746 persones van veure algú dels vídeos preparats per Villarreal TV.