Endavant Província promociona tres localitats més
Endavant Província promociona tres localitats més

VILLARREAL CF

Alcalà de Xivert, la Salzadella i Santa Magdalena de Polpís seran protagonistes davant la SD Eibar

Alcalà de Xivert, la Salzadella, i Santa Magdalena de Polpís seran protagonistes d’Endavant Província en el pròxim partit de Lliga davant la SD Eibar a El Madrigal (diumenge, 22 de novembre, 16.00 hores). La iniciativa, nascuda amb el ferm propòsit de promocionar el turisme a la província de Castelló, continua amb el seu exitós recorregut després de donar a conèixer a altres municipis i llocs de la província al llarg de la temporada passada. Així, Alcalà de Xivert, la Salzadella i Santa Magdalena de Polpís mostraran els seus encants tant dins com fora de l’estadi.

L’acte de presentació s’ha celebrat aquest migdia a l’Ajuntament de la Salzadella i ha comptat amb la presència del vicepresident del Villarreal CF, José Manuel Llaneza, de l’alcalde de la Salzadella, Cristóbal Segarra Fabregat, de l’alcalde de Santa Magdalena de Pulpis, Sergio Bou Ayza, i del regidor d’Esports d’Alcalà de Xivert, Ricardo Aguilar Pérez.

Les localitats aprofitaran el duel de Lliga per donar a conèixer els seus atractius turístics, gastronòmics, culturals i comercials. A més, fora de l’estadi del Madrigal s’instal·laran carpes en les que es repartirà material promocional i es farà una degustació amb productes típics dels tres pobles. Al descans del partit s’emetrà un espot al vídeo marcador i durant tota la setmana estarà a la web del Villarreal CF.

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna