Els xiquets han gaudit amb el clínic impartit per Senna al Camp L’Estepar de Vilafamés
La comarca de la Plana Alta serà protagonista a l’Estadi de la Ceràmica diumenge que ve davant el Sevilla FC (18.30 hores) de LaLiga Santander. Aquesta iniciativa d’Endavant Província, llançada per l’entitat groga, porta promocionant els diferents municipis castellonencs des de la temporada 14/15 de LaLiga.
La presentació d’Endavant Plana Alta, que inclou les localitats de Sant Joan de Moró, Borriol, la Pobla, Vilafamés, Vall d’Alba i Serra d’en Galceran, s’ha realitzat aquesta vesprada al remodelat Camp Municipal de l’Estepar d’ Vilafamés amb la presència de l’exfutbolista ‘groguet’, Marcos Senna. Els joves talents de Vilafamés van poder gaudir dels consells del exinternacional del Submarí en el clínic.
La comarca de la Plana Alta aprofitarà el duel de LaLiga Santander per donar a conèixer els seus atractius turístics, gastronòmics, culturals i comercials entre la població. En els exteriors de l’Estadi de la Ceràmica s’instal·laran carpes amb material promocional i es realitzarà una degustació amb productes típics de la zona dins d’una increïble ‘Fan Zone’ que molts aficionats ja han gaudit anteriorment. El menú del dinar de directives anirà a càrrec del Restaurant La Pelejaneta.