“A la recta final, tots els rivals són difícils”
“A la recta final, tots els rivals són difícils”
ACF FOTOGRAFÍA

Marcos Senna valora el emparellament de quarts de final contra el Sparta de Praga

El representant del Villarreal, Marcos Senna, en el sorteig de la UEFA Europa League, va explicar després del emparellament davant el Sparta de Praga (7 d’abril, El Madrigal; 14 d’abril, Generali Arena, els dos a les 21.05 hores) que ja no queden rivals senzills en la competició, ja que tots han demostrat la seua capacitat de competir. “Estem molt vius dins de la competició quant a la moral, a la confiança. Crec que el Sparta estarà igual que nosaltres, són equips que volen arribar la lluny. No serà gens fàcil i cal respectar al rival en tot moment, des del principi fins al final. És una eliminatòria molt bonica i tant de bo passem nosaltres. El primer és jugar. Per a jugar contra els millors cal estar preparats sempre. Ara cal veure com és el rival i tractar de seguir la mateixa línia del partit d’anada contra el Napoli i el Bayer”.

Per a l’hispà brasiler, representant de Relacions Institucionals del club, els grocs han de mantenir tant l’entusiasme com la seua capacitat de competir en els quarts de final, als quals l’equip ha sabut arribar mostrant-se com un equip molt sòlid. “Hem donat un bon pas, que era no trobar-nos amb els equips espanyols. A més, es van a enfrontar entre ells, la qual cosa crec que és una bona notícia per a nosaltres. De tota manera, no podem confiar-nos perquè entrem en la recta final de la competició i tots els equips són molt complicats. Cal preparar-se de gom a gom per a poder competir i intentar passar l’eliminatòria. 

Finalment, l’etern capità del Submarí va assenyalar que jugar el primer partit a casa pot resultar beneficiós per a l’equip. “Seguim una línia guanyadora i creiem que jugar el primer partit a casa ens fa més forts, cal seguir així. La plantilla ha viscut dues bones experiències recents en aquest sentit i açò els dóna confiança. A nosaltres ens pot venir molt bé competir primer a casa sempre que aconseguim un resultat positiu”.

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.