

Pablo Íñiguez adverteix del perill del València Mestalla en el xoc d’aquest dissabte (18.00 hores)
El central del Villarreal B Pablo Íñiguez està sent protagonista indiscutible de l’espectacular inici del filial groc en Segona Divisió B. El jove defensa va marcar en l’últim partit davant l’Atlètic Balears (1-1). “El partit era molt important per a nosaltres perquè portàvem diversos fora de casa sense puntuar. Necessitàvem traure alguna cosa i ens vam adonar de la vàlua del punt. Ara, intentarem fer-ho d’or contra el Mestalla. Portava quatre temporades sense ficar gol, crec que l’últim va ser amb el Villarreal C. Sempre que servisca per a ajudar a l’equip és una doble alegria”, ha comentat Pablo Íñiguez.
Ara, el defensa del filial adverteix que el partit davant el València Mestalla del pròxim dissabte (18.00 hores) serà molt complicat: “Aquest partit és semblat al que vam jugar contra el Barça B fa un parell de setmanes. La classificació importa poc perquè la motivació és molt alta en els dos equips. Ells volen tirar per a a dalt i nosaltres guanyar per a seguir a dalt”.
Per a Pablo Íñiguez, el Villarreal B ha de seguir mirant cap amunt: “Queda molt, però cal ser ambiciós i crec que és possible aconseguir l’ascens. Açò sí, cal ser humils i treballar molt per a aconseguir-ho. Cada cap de setmana hem de lluitar al màxim per a aconseguir molts punts”.
Pablo Íñiguez marca el camí a seguir per a aconseguir la victòria en el derbi: “Si mires la classificació és innegable que hem començat molt millor que ells. No els he vist enguany, però segur que és un equip de qualitat amb la pilota. Hem d’intentar exercir la condició de local i fer-los córrer molt darrere de la pilota. Hem de seguir fent el que estem fent fins ara. Segur que serà un partit vistós”.