El Villarreal CF premia un cop més l’assistència dels seus seguidors a l’Estadi de la Ceràmica
La passió pel Villarreal CF té premi un cop més. Una desena d’aficionats del Submarí han estat convidats pel club per viatjar al costat del primer equip a Bilbao i presenciar en directe el partit d’aquest diumenge davant l’Athletic Club (20.45 hores). A més, cal recordar que els seguidors s’allotjaran al mateix hotel que el Villarreal CF. Tot, gràcies a la seua assistència a l’Estadi de la Ceràmica.
Abonament Very Yellow People
Per quart any consecutiu, el Villarreal CF aposta decididament per fomentar la fidelitat entre els abonats. Des de llavors, la massa social del Submarí ha crescut i s’ha incrementat notablement l’assistència a l’Estadi de la Ceràmica. Per això, tot i haver-se pujat els preus dels abonaments en totes les zones del camp, aquells que són ‘Very Yellow People’ segueixen pagant el mateix per el seu passe, de manera que continuen gaudint del millor futbol a un preu assequible. Així, els que s’hagen perdut fins a tres partits aquesta temporada són VYP Or, mentre els que no hagin assistit a un màxim de sis, són Plata.
L’afició ha acollit amb entusiasme la iniciativa. Les xifres no deixen lloc a dubtes. El Submarí ha passat de comptar amb el 43% al 80% d’abonats VYP en tan sols tres temporades, fet que suposa que pràcticament el doble d’abonats ha acudit a la gran majoria dels partits per convertir-se en ‘Very Yellow People’.
A més, l’Estadi de la Ceràmica ha millorat l’afluència d’espectadors a les últimes campanyes, amb una mitjana de 2.300 assistents més cada partit respecte al curs 2014-15. Molts d’aquests nous abonats procedeixen de les diferents localitats que conformen la província de Castelló. No en va, l’any passat hi va haver 849 altes noves fora de la localitat de Vila-real.
VYP. Quant més véns, més descomptes tens
- Premis per blocs: Establirem incentius per assistència a trams de 4 partits. Els abonats que acudiu a tots els partits de cada bloc entrareu en els sortejos de viatges amb l’equip, entrades VIP, samarretes signades, etc.
- Descomptes a la botiga oficial: Els abonats VYP Or teniu un 10% de descompte a la botiga oficial del Villarreal CF presentant l’Abonament Or i el DNI (no acumulable a altres ofertes).
- Seient personalitzat: Els abonats que hagueu assistit a tots els partits de la temporada 2016/2017 tindreu una placa amb el vostre nom en la vostra butaca de l’Estadi de la Ceràmica.