El tercer equip groc recupera el camí de la victòria després de superar a la UD Alzira
El Villarreal C va reprendre les bones sensacions i el camí de la victòria després d’una treballada remuntada davant la UD Alzira al Miniestadi. Els grocs van ser superiors al seu rival, però es van veure sorpresos pel gol de Cristian Herrera en el minut 20. L’equip de Pere Martí va seguir apostant pel joc de toc i va obtindre recompensa a la seua paciència i treball gràcies a dos gols de Dani Villa, un d’ells des del punt de penal.
El 0-1 va arribar al minut 20. Cristian Herrera es va recolzar en Francesc per fer una paret i posteriorment batre Marc Vidal amb un xut creuat. El Villarreal C es va afartar d’acumular ocasions de gol fins que finalment va aconseguir la igualada fregant el temps de descans. Edu Adell va ser objecte de penal per part de Boix i Dani Villa, amb suspens, va ser l’encarregat de materialitzar la pena màxima (1-1).
Ja en la segona part, el Villarreal C es va posar per davant. Va ser després d’un córner que va rematar de cap Chepe i la pilota va quedar perduda en l’àrea xicoteta perquè Villa ficara el gol amb el cap (2-1). L’Alzira va estrènyer en els últims compassos i va tindre un parell d’ocasions per aconseguir un empat que mai arribaria.
El proper partit del Villarreal C serà davant l’Elx Il·licità fora de casa.
Fitxa tècnica:
Villarreal C: Marc, Andrei, Arnau (Jairo, m. 46), Nani, Edu Adell; Andi, Pablo Álvarez (Iván, m. 62), Nikola, Jack; Chepe (Akale, m. 79) i Villa.
UD Alzira: Dolz, Castilla, Ferrando, Oms, Marcel, Loza, Cristian, Boix (Antillaque, m. 77), Francesc (Prieto, m. 67), Imanol (Javier García, m. 57) i Aaron.
Gols: 0-1. Min. 20: Cristian. 1-1. Min. 43: Villa, de penal. 2-1. Min. 64: Villa.
Àrbitre: Morales Yuste. Va amonestar als locals Nikola, Andrei, Villa, Jairo i Iván Martín; així com als visitants Boix, Francesc i Aaron.
Camp: Mini Estadi de la Ciutat Esportiva.