El Villarreal B rescata un punt davant l’Huracán (1-1)
El Villarreal B rescata un punt davant l’Huracán (1-1)

ACF FOTOGRAFÍA

Un gol de Ramiro en els últims compassos del duel permet l’empat del filial groc

El Villarreal B va rescatar un punt en l’últim sospir davant l’Huracán en un partit molt igualat en què el conjunt local s’havia avançat en el marcador amb un gol de Cubillas. Finalment, un golàs de Ramiro Guerra en els últims compassos va provocar l’empat definitiu.

El partit va ser molt disputat, amb ocasions per un i altre equip. Va ser l’Huracán què va aconseguir avançar-se al marcador gràcies a Cubillas, que va superar a Aitor en el minut 69 del duel.

Al Villarreal B li va costar trobar la manera de clavar-li la dent a la ben plantada saga de l’Huracán, però ho va fer en el minut 89. Ramiro Guerra, que acaba d’entrar al terreny de joc, va deixar anar un fort xut des de 20 metres que va entrar per tota l’esquadra i va fer inútil l’estirada del porter local.

El següent partit del Villarreal B serà el proper dissabte 28 de novembre davant l’Eldense al Miniestadi de la Ciutat Esportiva. Aquest partit ha estat elegit com el ‘Partit de la Cantera Grogueta’ i serà retransmès en directe per Televisión de Castellón Mediterráneo i Villarreal CF Live.

Fitxa tècnica:

Huracán: Marxalenses; Barreda, Peris, Espin, González; Javi Soria (Julià, m. 87), Aridai, Luis Eduardo, Jandro (Boix, m. 85); Granell (David, m. 46) i Cubillas.

Villarreal B: Aitor; Carlos Julio, Marc Mauro, Pablo Íñiguez, Javi Ramírez; Leo Suárez (Pedrito, m. 65), Rodri, Larrea (Ramiro, m. 81), Alfonso; Franco Acosta (Fran Sol, m. 61) i Carlos Martínez.

Gols: 1-0. Min. 69: Cubillas. 1-1. Min. 89: Ramiro.

Àrbitre: Sauleda Torrent. Groga als locals Luis Eduardo i Peris; així com als visitants Rodri, Javi Ramírez, Larrea i Carlos Julio.

Camp: Sant Gregori.

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna