El Villarreal B reprèn el camí del triomf (2-0)
El Villarreal B reprèn el camí del triomf (2-0)

HOYOYO

El filial groc va superar el Deportivo Aragón al Mini amb gols de Pedrito i Franco Acosta

Per fi. El Villarreal B va reprendre el camí de la victòria després de sis empats consecutius i es referma en la segona posició del Grup III de Segona Divisió B. Els grocs van veure recompensat el seu esforç i van sumar tres punts molt treballats davant un rival que va deixar una bona imatge sobre el gespa del Miniestadi.

La millor ocasió per al Mini Submarí en el primer acte va estar a la bota dreta de Simón Moreno. El davanter de Huelva va ser objecte de penal per part del exjugador del planter groc Maxi Rosales i el mateix Simón es va encarregar d’executar la pena màxima en el minut 43. Zárraga li va endevinar la intenció i va evitar el 1-0.

A la segona part van arribar els gols. El primer d’ells va portar la signatura de Pedrito. El talentós migcampista groc va rebre a la frontal de l’àrea i va anotar amb un precís xut amb l’esquerra enganxat a la base del pal (1-0, m. 51).

El 2-0 definitiu no es va produir fins al temps de descompte. Franco Acosta va marxar per velocitat en un mortífer contraatac i va definir amb categoria pel pal curt.

El proper partit del Villarreal B serà fora de casa contra el Peralada (diumenge 10 de desembre a les 17.00 hores).

Fitxa tècnica:

Villarreal B: Cantero; Genís, Ramon, Quintillà, Enric Franquesa; Pedrito, Morlanes, Imanol, Cristian Cedrés (Lozano, m. 84); Simón (Dalmau, m. 68) i Darío (Franco Acosta, m. 77).

RZ Deportivo Aragón: Zárraga; Ramírez, Rosales, Adan, Zalaya, Abel; Ahmad (Soro, m. 73), Navarro, Álvarez, Pep Biel; Rai (Rubén, m. 67).

Gols: 1-0. Min. 51: Pedrito. 2-0. Min. 93: Franco Acosta.

Àrbitre: Calderina Pavón (C. Català). Va amonestar al local Imanol; així com als visitants Abel, Zalaya, Rosales i Pep Biel.

Incidències: Partit disputat al Miniestadi de la Ciutat Esportiva del Villarreal CF.

 

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.