

El filial supera al València Mestalla amb gols de Carlos Martínez (2), Leo Suárez i Adrián Marín
El Villarreal B es va imposar amb brillantor al València Mestalla en un espectacular derbi valencià en el Grup III de Segona Divisió B i es col·loca líder provisional a l’espera del que puga fer el Reus en el partit d’aquest diumenge davant el Sabadell.
El filial groc va saber patir i colpejar dur quan va poder per a portar-se tres punts molt importants que a més suposen una injecció de moral considerable.
El primer gol del xoc va arribar en el minut 29. Leo Suárez va executar amb mestratge una falta lateral i Carlos Martínez es va anticipar al seu parell per a anotar amb un precís testarazo picat.
Els dos equips cercaven amb afany la porteria contrària, però va anar de nou el Villarreal B el que va trobar el camí del gol. Aquesta vegada va ser Alfonso Pedraza el que es va escapar per banda esquerra i va soltar un tir que es va estavellar en el pal, Carlos Martínez va cedir la pilota a Leo Suárez i l’argentí es va traure de la seua cistella un genial tant marcant per sota de les cames d’un defensor (m. 37).
No va tardar a reaccionar el València Mestalla, que va retallar distàncies en el marcador amb una falta lateral executada per Caballo que no va trobar rematador, però que finalment va entrar suaument en la porteria d’Aitor, que estava totalment tapat (m. 40).
En la segona part van arribar la resta dels gols. Primer va ser Carlos Martínez el que va anotar el 4-2 des del punt de penal (m. 46), mentre que també des dels 11 metres va anotar Nacho Gil per al València Mestalla (m. 52).
El partit estava sent espectacular. El 4-2 definitiu ho va anotar Adrián Marín. El lateral esquerre murcià va pujar amb valentia la banda, va rebre una passada d’Alfonso Pedraza i va marcar amb tremenda categoria (m. 62). El pròxim rival del Villarreal B serà l’Huracà València fora de casa en un horari encara per determinar.
Fitxa tècnica:
Villarreal B: Aitor; Carlos Julio, Marcos Mauro, Pablo Íñiguez, Adrián Marín; Leo Suárez (Ramiro, m. 77), Rodrigo, Larrea, Alfonso (Pedrito, m. 84); Fran Sol i Carlos Martínez (Franco Acosta, m. 70).
València Mestalla: Álex; Diallo (Carlos Soler, m. 84), Caballo, Sergio Ayala; Víctor Ruiz (Cedric, m. 59), Tropi, Rai (Zahibo, m. 66), Fran Villalba; Rafa Mir i Nacho Gil.
Gols: 1-0. Min. 29: Carlos Martínez. 2-0. Min. 37: Leo Suárez. 2-1. Min. 40: Cavall. 3-1. Min. 46: Carlos Martínez, de penal. 3-2. Min. 52: Nacho Gil, de penal. 4-2. Min. 60: Adrián Marín.
Àrbitre: Rubén Ávalos Barrera (C. Català). Va amonestar als locals Pablo Íñiguez, Carlos Julio, Adrián Marín i Fran Sol; i als visitants Rai, Ayala, Diallo i Charlie.