El porter vila-realenc, protagonista del programa de televisió a TVCS (19.00 hores)
El programa Cantera Grogueta tornarà a ser protagonista aquesta vesprada a Televisión de Castellón Mediterráneo. A les 19.00 hores començarà el programa de televisió dedicat al futbol base groc. Com convidat especial estarà el porter del Juvenil A, Marc Vidal, que parlarà de l’actualitat del club i explicarà la seua història personal. Aquest vila-realenc té el cor groc, ja que va entrar al club amb tan sols cinc anys i des de llavors ha après en les diferents categories fins disputar partits amb el Villarreal C. El porter va quedar subcampió del món amb la Selecció Espanyola Sub-17 fa tan sols unes setmanes a l’India.
Els aficionats també podran veure els resums dels partits del Villarreal B, Villarreal C i Juvenil A del passat cap de setmana. A més, els espectadors podran gaudir d’un reportatge per conèixer els jugadors del Benjamí D.
Els seguidors del Submarí també podran gaudir d’una prèvia del proper ‘Partit de la Cantera Grogueta’. El Villarreal CF B s’enfrontarà al CE Sabadell dissabte a les 18.00 hores. El partit es podrà veure en directe a través de Villarreal CF Live y Televisión de Castellón Mediterráneo. Mitja hora abans del xoc, a les 17.30 hores, es podrà gaudir de la millor prèvia del partit.