Derrota en el Benito Villamarín (1-0)
Derrota en el Benito Villamarín (1-0)
||||||

El Villarreal cau per la mínima davant el Real Betis en un partit amb un temps per a cada equip

El Villarreal va perdre en el Benito Villamarín (1-0). El conjunt d’Emery va cedir davant el Real Betis en un igualat partit que va poder decantar-se per als dos equips. Els verd-i-blancs es van emportar els tres punts amb un gol de Rodri en una segona part en la qual els grocs no van oferir la seua millor versió.

Molt de ritme en els primers compassos de partit en el Benito Villamarín. A Heliòpolis se citaven dos dels grans animadors d’aquest començament de lliga i el matx no va defraudar. Bètics i grocs van signar un partit més que vibrant.

No van tardar a arribar les primeres oportunitats de gol en el primer temps. Va començar avisant el Real Betis. En un servei de cantonada, els verd-i-blancs van trobar a Luiz Henrique, que va rematar una cosa forçada, sense problemes per a Rulli. Pocs minuts després tornava a la càrrega el conjunt sevillà. En el 10’, Canales enviava als núvols la pilota després d’un robatori de pilota en camp contrari del conjunt local.

A les escomeses bètiques, va replicar amb sobrietat el Submarí a partir del quart d’hora del partit. Primer la va tindre Gerard, en una acció ràpida del quadre d’Unai Emery. Més tard, Lo Celso va marrar un cara a cara davant Rui Silva, que va signar una intervenció de mèrit. El migcampista argentí no va poder aprofitar una fabulosa assistència de Nico Jackson en una acció al contraatac. I ja en el minut 25, Gerard va enviar al lateral de la xarxa una pilota després d’una notable acció del Submarí a l’interior de l’àrea bètica.

Després d’uns minuts de més calma, va tornar a deslligar-se la tempesta poc abans del descans. Nico Jackson va fallar una clara ocasió de gol després d’un greu error de la saga bètica. El davanter senegalés va robar la pilota en una posició molt comprometedora, però li va faltar velocitat per a definir davant Rui Silva. Amb una intervenció providencial, Luiz Felipe va aconseguir evitar que el davanter groguet xutara amb claredat.

La segona meitat va començar amb males notícies per al Villarreal. Gerard va haver de retirar-se per lesió. Emery va moure la banqueta. Va substituir al davanter català i a Yeremy i va donar entrada a Álex Baena i al sempre vertical Samu Chukwueze.

En el minut 61, aprofitant el colp anímic que va suposar la lesió de Gerard, el Real Betis es va avançar en l’electrònic. El conjunt andalús, que havia entrat millor en la segona meitat, va trobar el gol per mediació de Rodri. El jugador bètic va trobar un espai a l’esquena de la defensa groga i va connectar un centre mesurat de Luiz Henrique des del perfil dret per a batre a Rulli.

En els últims compassos del partit, el Villarreal va acusar falta de claredat en la faceta creativa. Va tractar de pal·liar-ho Emery donant l’oportunitat d’ingressar en el verd a Mojica, Coquelin i, més tard, a Morales. El Submarí va buscar el gol de la igualada fins a l’últim sospir, però finalment va acabar cedint per la mínima a Heliòpolis.

Fitxa tècnica

Real Betis: Rui Silva; Sabaly, Pezzela, Luiz Felipe, Álex Moreno; William, G. Rodríguez, Luiz Henrique (Guardado, m. 84), Canales, Rodri (Aitor Ruibal, m. 69); i B. Iglesias (Willian J., m. 89)

Villarreal CF: Rulli; Kiko F., R. Albiol, Pau, A. Pedraza (Mojica, m. 71); Yeremy (Chukwueze, m. 54), Parejo, Capoue (Coquelin, m. 71), Lo Celso; Gerard (Álex B., min. 54) i N. Jackson (A. J. Morales, m. 78).

Gol: 1-0. Min. 61: Rodri.

Àrbitre: De Burgos Bengoetxea (Comité basc). Va amonestar al local Guardado, així com al visitant Yeremy.

Incidències: Partit entre el Real Betis i el Villarreal CF, corresponent a la jornada 5 de LaLiga Santander 2022/23, celebrat en l’Estadi Benito Villamarín davant 53.276 espectadors.

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.