Marcelino, disgustat per la derrota
Marcelino, disgustat per la derrota
LFP

Marcelino creu que els grocs van rendir per sota del seu nivell davant el Real Madrid

L’entrenador del Villarreal, Marcelino García Toral, es va mostrar decebut després de la derrota del seu equip davant el Real Madrid en un xoc on, segons el parer de l’asturià, els grocs van estar molt per sota de la seua capacitat. “No m’ha donat la sensació en cap moment que poguérem fer res ací. Crec que per a triomfar en aquest camp hem d’oferir un rendiment molt més alt del que hem tingut. Hem sigut excessivament contemplatius i molt poc intensos en defensa i crec que molt repetitius i previsibles en atac. En els primers gols vam haver de fer moltíssim més. Més encara en el segon que en el primer, perquè el primer és una acció individual que pot succeir, però crec que en el segon hem sigut molt ingenus o molt blans. Ens hem mostrat a un nivell competitiu per sota del que solem oferir. És impossible guanyar ací jugant així. Hem sigut un equip vulnerable arrere, poc intens en el mig del camp i en la pressió. Hem tingut organització però solament amb això és impossible guanyar i a dalt hem tingut poca profunditat”.

Encara que és conscient del potencial dels blancs, el preparador del Submarí considera que als seus els va faltar molta intensitat. “El Real Madrid sempre és molt bon equip perquè té individualitats i del no-res et fa un gol. Però a mi no em correspon analitzar al Madrid, sinó al meu equip, i crec que avui ha estat molt per sota del que podem fer. Hem sigut molt febles a nivell de disputa, molt poc intensos. No hem fet faltes, no hem tallat contraatacs, em sembla que vam estar en el partit molt lluny del nostre nivell. Si véns a jugar contra el Real Madrid i estàs molt lluny del teu màxim nivell, és impossible guanyar”.

Per a Marcelino, el Villarreal no va saber fer patir al Real Madrid malgrat que l’equip arribava amb il·lusió i en un moment òptim. “Crec que si haguérem ficat dos, el Real Madrid haguera ficat tres, i si hagueren sigut tres, haurien ficat quatre. És la sensació que jo tenia des de la banqueta, que no vam posar en excessiu perill la victòria del Madrid i mai els vam fer patir. Hi ha moltes formes de perdre, però aquesta no m’agrada gens. No és bé perquè significa que no hem fet un bon partit. És trist perquè veníem amb molta il·lusió, en un moment que era possible, i hem donat moltíssimes facilitats”.

 

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.