

El Villarreal CF col·labora amb la UJI en l’organització de la iniciativa
El Curs Superior de Comunicació i Màrqueting Esportiu de la Universitat Jaume I de Castelló (UJI) inicia a partir de hui la seua marxa amb un intens programa d’activitats que finalitzarà el pròxim 29 de maig. La iniciativa, que compta amb la col·laboració del Villarreal CF, va dirigit a totes les persones que es dediquen o vulguen dedicar-se a la comunicació esportiva o a l’adreça de comunicació d’empreses, clubs o institucions esportives.
El curs comptarà amb ponents de primer nivell -Dorna Sports, equip Repsol, FEB o Villarreal CF, entre uns altres- i també permetrà als alumnes la realització d’un pla estratègic de màrqueting i comunicació esportiu tutorat per experts. A més, també està també enfocat a professionals del màrqueting i esportistes que desitgen gestionar la seua imatge d’una forma efectiva, així com a estudiants d’últims cursos de Ciències de la Comunicació, Direcció i administració d’empreses i de Ciències de l’Esport.
El Curs Superior de Comunicació i Màrqueting Esportiu naix de la necessitat d’aplicar, d’una forma rigorosa i professional, solucions de gestió i serveis integrals de comunicació a empreses, societats, clubs i esportistes que formen part del món de l’alta competició.
A través d’aquest programa de formació, l’alumne obtindrà les bases per a desenvolupar l’ampli ventall d’oportunitats comunicatives que ofereix l’esport en la millor passarel·la d’èxit per a la seua imatge, treballant associant els valors positius propis de l’esport amb la marca personal.