Celebra els gols de Soldado per partida doble!
Celebra els gols de Soldado per partida doble!
VILLARREAL CF

Col·labora amb l’associació Conquistando Escalones donant un euro per cada ‘diana’ del davanter

El Villarreal CF ha decidit fer un pas més en la seua col·laboració amb Conquistando Escalones. Amb aquesta unió, el club està posant a la disposició de l’associació tots els mitjans que estan al seu abast perquè puga recaptar la major quantitat de diners possibles amb l’objectiu d’intentar finançar diferents vies de recerca per a poder aconseguir la cura a la Distròfia Muscular.

Conquistant Graons és una associació fundada per afectats de Distròfia Muscular de Cintures LGMD-1F. En diverses recerques s’ha descobert que la proteïna afectada en aquesta malaltia és la mateixa que reprodueix el VIH, amb la qual cosa, la mutació d’aquest gen els converteix en immunes a la SIDA. Per açò, la curació d’aquesta malaltia muscular podria suposar també la fi del VIH.

Així, els seguidors també poden aportar el seu granit d’arena per a aconseguir l’objectiu donant un euro per cada gol anotat per Roberto Soldado amb la samarreta del Villarreal. Així, el ‘9’ del Submarí és el protagonista d’una nova campanya per a recaptar fons per a aquesta causa.

Per cada gol que anote l’ariet del Villarreal (suma actualment 5 entre totes les competicions oficials), els qui ho desitgen poden donar un euro (o la quantitat triada), per a investigar els tractaments i cura d’aquesta malaltia. És degenerativa -comença afectant a la capacitat motora i acaba comprometent la capacitat respiratòria i funció cardíaca, conduint a la mort-, i hereditària.

Els seguidors que desitgen apuntar-se a la campanya poden fer-ho en el següent enllaç: Conquistant Graons

Hi haurà sorteigs periòdics entre els participants

De forma periòdica, entre els que s’apunten a la causa, se sortejaran premis oficials del Villarreal CF. No és necessari fer l’ingrés de cada euro per cada gol a l’instant, ja que es poden ingressar-se diversos alhora, però només entraran en el sorteig aquelles persones que a l’hora del mateix estiguen al corrent de les donacions per gols aconseguits per Soldado.

Tertúlies per a recaptar fons

La primera de les tertúlies tindrà lloc en Disc Pub Cotton de Vila-real hui, 12 de novembre, a partir de les 19.30 hores. ‘#NOLIMITS Converteix els teus reptes en oportunitats’ és una tertúlia que estarà coordinada per María Máñez, coach i formadora PNL de L’Escola de Vida i en la qual Abrahán Guirao parlarà de la seua experiència pròpia i de la seua lluita des de l’associació que forma part. En aquest esdeveniment solidari el 50% de les consumicions aniran a favor de l’Associació Conquistando Escalones.

Els interessats poden apuntar-se enviant un e-mail a acevicepresidencia@gmail.com amb el nom i cognom o també contactant en Facebook: https://www.facebook.com/conquistandoescalones.

Altres formes d’ajudar

-Fes-te soci per poc més de 5 euros al mes: https://goo.gl/nlijd7

-A través d’un ingrés a través del següent Nº de Compte: ÉS69 0487 0539 2120 0000 1357

-Paypal: https://goo.gl/f0uabc

-Teaming (1 euro al mes): https://www.teaming.net/aceasociacionconquistandoescalones

Dades de contacte

-Web: www.conquistandoescalones.org (En construcció)

-Facebook: https://www.facebook.com/conquistandoescalones

-Twitter: https://twitter.com/acedistrofia

-Correu: conquistandoescalones@gmail.com

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna