El crack asturià es mostra emocionat per la seua volta als terrenys de joc i al club de la seua vida
Després de la seua estel·lar presentació en l’Estadi de la Ceràmica, Santi Cazorla ha comparegut en la sala de premsa davant els mitjans de comunicació acompanyat del president del Villarreal CF, Fernando Roig, per a atendre als mitjans de comunicació.
Amb l’emoció a flor de pell, l’internacional amb la Selecció Espanyola ha expressat la seua emoció per tornar a defensar l’elàstica groga: “Hui és un dia molt especial per a mi perquè torne a la qual considere que és la meua casa. Estic eternament agraït al Villarreal per donar-me un suport incondicional durant aquests dos anys i obrir-me sempre les portes. És un club que para mi és un exemple i que sempre fa les coses bé malgrat les dificultats”.
De fet, el crack asturià ha afirmat que quan va abandonar el club fa 7 temporades, la seua marxa no anava a ser definitiva: “El dia que em vaig anar sabia que anava a tornar. En aquests anys, el club ha crescut molt”. A més, Cazorla també es va acordar de tota la gent que ha estat al seu costat durant la lesió: “Sobretot vull donar-li les gràcies al meu fisioterapeuta Juan Carlos Serrano, a la gent del Alavés i a la meua família perquè gràcies a ells torne a ser futbolista”.
De moment, el migcampista ‘groguet’ ha afirmat que té sensacions positives: “Sempre he dit que rendir-me no era una opció. És cert que encara tinc alguns dolors que m’impedeixen estar al cent per cent, però treballe diàriament per a llevar-los. Cada dia tinc millors sensacions, però sóc molt exigent i vull seguir millorant. Ara toca donar-ho tot per aquesta samarreta i per aquest club”. Respecte a l’inici de LaLiga, el migcampista és conscient que serà un moment molt especial: “Segur que serà complicat perquè se’m passaran moltes coses pel cap abans de l’inici, però intentaré gaudir-ho al màxim”.
Fernando Roig: “És l’hora de tornar a gaudir amb Santi”
El president del Villarreal CF, Fernando Roig, s’ha mostrat molt il·lusionat amb el retorn de Santi Cazorla al club groc: “Estic molt feliç de poder dir que Santi Cazorla torna a ser jugar del Villarreal després de tot el que ha patit. Hui toca oblidar-se de tot el malament que ho ha passat i de tornar a gaudir”. A més, Roig li ha desitjat sort en la seua tornada al club ‘groguet’.