“Cal valorar el que estem aconseguint”
“Cal valorar el que estem aconseguint”

ACF FOTOGRAFÍA

Paco López creu que Villarreal B i Mestalla ofereixen un bon espectacle (diumenge, 12.00 hores)

L’entrenador del Villarreal B, Paco López, ha explicat hui que el xoc contra el València Mestalla (diumenge, 12.00 hores, Estadi Antonio Puchades de la Ciutat Esportiva de Paterna) es presenta apassionant, sobretot pel perfil de tots dos equips: “Espere un partit intens, dur i molt obert perquè és un equip molt vertical, que compta amb xavals molt ràpids i amb qualitat. Nosaltres el que volem és seguir amb la nostra línia de treball, intentar guanyar el partit i continuar allà dalt”.

A més, el tècnic del Mini Submarí, que no podrà comptar davant el Mestalla amb Peris, Felipe ni Franco Acosta per lesió, també ha valorat el gran esforç dels seus futbolistes durant tota la temporada i ha posat èmfasi que l’equip segueix líder en la taula: “Tinc una fe cega en aquest equip perquè els veig treballant diàriament. Aquesta confiança la tenen i la tindran i estic convençut que van a tenir el premi que es mereixen i que ens mereixem tots el que hem treballat aquesta temporada. Cal valorar el que estem aconseguint”.

Paco López també va voler recordar que és fonamental que l’equip segueixi gaudint i mantinga la il·lusió, sobretot en un final de temporada que es presenta apassionant: “Queda la recta final i cal prémer, cal ser exigents però sobretot és important que gaudim de la posició que estem i que juguem amb la mateixa il·lusió i sense ansietat”.

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna