El porter groc va complir cent partits en Primera Divisió diumenge passat
El xoc entre el Villarreal i l’Elx del passat diumenge en El Madrigal no va ser un partit qualsevol per al porter del Submarí, Sergio Asenjo. El porter palentí va aconseguir la xifra de 100 partits en la màxima categoria del futbol espanyol i es converteix així en el sisè futbolista groc de la plantilla a aconseguir-ho, després de Cani (305), Bruno Soriano (185), Ikechukwu *Uche (163), Tomás Pina (107) i Jonathan Pereira (103).
Rècord amb el Villarreal CF
Del centenar de partits en La Lliga, en 30 ocasions ha vestit l’elàstica del Submarí durant aquesta campanya. Aquesta xifra suposa un rècord personal per al porter, ja que fins avui el nombre màxim de partits que havia disputat durant una temporada eren 24, en la temporada 2007/2008 amb el Valladolid. En aquests 30 partits de groc, el portera ha deixat la seva porteria a zero en set ocasions.
Una temporada destacable
Malgrat els obstacles en forma de lesió que es va veure obligat a superar en el passat, el palentí és tot un fix en l’esquema del Submarí. Cedit per l’Atlètic de Madrid per a aquesta temporada, encara que amb opció de compra, Asenjo està quallant una brillant temporada, en la qual ha protagonitzat actuacions determinants com a Cornellà-El Prat, quan va detenir un penal a Sergio García en el minut 90 que va servir al Villarreal CF per aconseguir els tres punts.