Gabriel creu que el xoc davant l’Atlético es presenta apassionant
El defensa del Villarreal, Gabriel Paulista, considera que el partit contra l’Atlético de Madrid del pròxim dissabte (16.00 hores, Estadi Vicente Calderón) serà un duel apassionant, ja que tots dos conjunts es juguen molt en el xoc. “Espere un partit bonic. Record que en El Madrigal vaig debutar contra ells, va ser la meua estrena en El Madrigal i va ser un gran partit. Vaig poder fer un gran partit i marcar a un dels millors jugadors d’Espanya, com és Diego Costa. Crec que serà un partit semblat al de l’anada, molt igualat, molt fort i en el qual els dos equips ens juguem molt, però també difícil. El camp estarà ple i ells estan obligats a guanyar per a seguir capdavanters. Nosaltres estem molt motivats de poder jugar aquest tipus de partits i al meu est és el tipus de partits que em motiven i m’agrada jugar”.
Segons va explicar el brasiler, la possible absència de Diego Costa és bona per al Villarreal, si ben els matalassers disposen d’un bloc molt compacte i perillós. “Si no està Diego millor. Sens dubte està fent una gran temporada i és un jugador molt perillós. Però ells tenen molts jugadors de qualitat i que li poden suplir sense problemes. Tenen jugadors amb molt potència i que segur puguen mantenir el nivell. Ells són un gran equip i és el líder de la lliga, per açò jugue el que jugue donarà el nivell segur. El que hem de pensar és que ens espera un partit dur i a fer un gran partit”.
A més, Gabriel va parlar de la parella que forma en defensa amb Pantic, que s’està mostrant molt sòlida. “Hem jugat dos partits molt complicats, suportem bé en defensa i treballant molt junts tant Pantic com jo. Patim amb la pilota aèria, però vam saber aguantar molt bé. Front l’Elche vam fer un bon partit, patim poc arrere i aguantem bé. De Pantic he de dir que és un gran jugador i que té molt futur, és jove i malgrat no jugar en la seua posició va fer molt bé les coses”.
Finalment, el central del Villarreal va explicar que cada vegada es troba més còmode. “Crec que he fet bons partits i que m’he anat adaptant a poc a poc a la Lliga. He tingut la desgràcia de cometre dos penals i he de millorar en eixe aspecte, però ja he parlat amb l’entrenador i no tornarà a passar. Però en línies generals, estic content pel meu debut en primera i per com han anat les coses”.