Aprèn Màrqueting Esportiu amb el Villarreal i FUE-UJI 
Aprèn Màrqueting Esportiu amb el Villarreal i FUE-UJI 
HOYOYO

El club impartirà dilluns una conferència gratuïta a la universitat

Dilluns 13 de febrer, la FUE-UJI organitza la conferència gratuïta “Innovació en Màrqueting esportiu: les experiències del Villarreal CF i La Vuelta”, en la qual participaran Javier Guillén, director general de Unipublic-La Vuelta i Hernán Sanz, director de Comunicació del Villarreal CF. Es tracta d’una sessió de presentació de la quarta edició del Curs Superior de Comunicació i Màrqueting Esportiu que impartirà la Fundació Universitat Jaume I-Empresa i que començarà en les pròximes setmanes.

El curs, que compta amb la col·laboració del Villarreal CF, va enfocat a totes les persones que vulguen fer una immersió en la indústria de l’esport, especialment a aquelles que vulguen millorar les seues competències en matèria de màrqueting esportiu, comunicació en clubs esportius, patrocini o organització d’esdeveniments esportius.

Per als amants de l’esport i de la comunicació, la conferència del pròxim dilluns constitueix una ocasió única, ja que podran escoltar a Javier Guillén, qui des de 2009 ocupa el càrrec de director general de Unipublic -empresa organitzadora de La Vuelta- i és el responsable directe de la revaloració de La Vuelta a Espanya com el major esdeveniment esportiu itinerant a nivell nacional. La Vuelta emet senyal televisiu per a 190 països en 90 canals de televisió. Enguany, per tercer consecutiu, rodarà per les carreteres de la província de Castelló. Per la seua banda, Hernán Sanz és el director de comunicació del Villarreal CF i ha desenvolupat la seua labor, entre uns altres, per a la UEFA Londres en la Lliga de Campions 2005-2006.

Sobre el Curs Superior de Comunicació i Màrqueting Esportiu de la FUE-UJI

El Curs Superior de Comunicació i Màrqueting Esportiu naix de la necessitat d’aplicar, d’una forma rigorosa i professional, solucions de gestió i serveis integrals de comunicació a empreses, societats, clubs i esportistes que formen part del món de l’alta competició. A través d’aquest programa formatiu, els participants podran conèixer l’entorn de la comunicació, el màrqueting i l’esport combinant els fonaments teòrics amb visites i experiències pràctiques: obtindran les bases per a gestionar la comunicació d’un club o esportista, coneixeran les claus per a aconseguir una imatge positiva i aprofundiran en les diferents fonts per a augmentar els seus ingressos com a patrocini, ticketing, marxandatge, etc.

El Curs Superior de Comunicació i Màrqueting Esportiu es dirigeix a totes les persones que es dediquen o volen dedicar-se al camp de la comunicació esportiva, o a l’adreça de comunicació d’empreses, clubs o institucions esportives, tant estudiants com a directius o empleats. El Curs pot ser presencial o a través de Webex (les sessions es podran seguir en temps real per videoconferència).

A més, tindrà una durada de 160 hores (100 presencials, 25 hores de visites i 35 hores de treball de finalització de curs). Les classes seran els dimecres i dijous en horari de vesprada. cal recordar que tots els abonats del Villarreal CF que es vulguen inscriure tindran un 5% de descompte en l’import de la matrícula.

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna