Anima al Villarreal al Bernabéu!
Anima al Villarreal al Bernabéu!

ACF FOTOGRAFÍA

El Submarí organitza un desplaçament davant el Real Madrid a partir de 117 euros

No et perdes la visita del Submarí al Real Madrid! L’Agència de Viatges del Villarreal CF ha organitzat un desplaçament a la capital per a viure en directe l’espectacular xoc de lliga que els grocs disputaran dissabte que ve davant les merenges en el Santiago Bernabéu (20.00 hores). Així, el club ha preparat un pack de viatge -l’entrada és apart- per 117 (habitació doble) i 148 (individual) euros que inclou viatge i retorn en l’AVE amb l’equip i la nit d’allotjament del divendres en el Holiday Inn Bernabéu que inclou el desdejuni del dissabte (l’equip s’allotjarà en el Westin Palace). Els aficionats, a més, disposen de l’opció de poder viatjar des de Villarreal a l’estació -i tornar a Villarreal posteriorment- per només 14 euros més.

Dades i horaris del viatge organitzat per l’Agència de Viatges del Villarreal CF:

  • Eixida: Divendres, 7 de febrer: Estació Joaquín Sorolla: València – Madrid (18.10 h – 19.48 h)
  • Tornada: Dissabte, 8 febrer: Estació Porta d’Atocha: Madrid – València (23.30 h – 01.10 h)
  • Allotjament nit del divendres: Hotel Holiday Inn Madrid Bernabéu (desdejuni inclòs)
  • Disponible l’opció de bus anada i tornada Villarreal – València – Villarreal 14 euros/persona
  • Preu per persona en habitació doble: 117 € + entrada
  • Preu per persona en habitació individual: 148 € + entrada

Així mateix, existeixen altres opcions per a viatjar a Madrid que es poden consultar directament en l’Agència de Viatges del Submarí.

D’altra banda, la Agrupació de Penyes del Villarreal CF també ha organitzat un viatge d’anada i volta en el dia a partir de 50 euros per a penyistes (60 para abonats i 75 per a la resta d’aficionats) que inclou el viatge i l’entrada al partit. Per a més informació, pots accedir a la APV.

Finalment, i per a tots aquells que desitgen viatjar pel seu compte, les entrades tenen un preu de 35 euros i es poden adquirir únicament en l’oficina de l’Agència de Viatges de la Plaça de la Vila.

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.