El defensa del Villarreal, Mateo Musacchio, va explicar hui en la sala de premsa de la Ciutat Esportiva que són els partits com el de matí davant la SD Huesca (El Alcoraz, 20.00 hores) els que ajuden a agafar el to adequat de cara a la Lliga. “Tots els amistosos serveixen per a agarrar ritme. Després de tant temps sense jugar ve bé per a anar agafant toc de pilota. Aquests partits ens van a servir de molt per a començar la competició al màxim. Estem tots amb moltes ganes, tant el cos tècnic com els jugadors. Tenim ganes que arriben ja els partits oficials per a acostar-nos a l'objectiu, que no és un altre que tornar a Primera Divisió”.
A més, el central argentí, que va ser un dels quals va posar amb les noves equipacions, va destacar que la nova samarreta de la temporada 2012-2013 és més bonica que la que el Submarí lluïa el passat any, si ben el més important és suar-la. “És més bonica que la de l'any passat. És molt còmoda i té detalls més bonics. La samarreta no serveix de res si el que la usa no ho dóna tot en el camp. Tenim un bon equip i anem a tractar de donar el millor”.
Trigueros: “La competència sempre és bona”
Per la seua banda, Trigueros va destacar que estar al costat de jugadors de prestigi com Borja Valero o Cani és sempre un estímul positiu. “La competència sempre és bona. Jugar amb futbolistes com Borja Valero o Cani em serveix molt perquè aprenc dia a dia d'ells. Espere anar agafant minuts a poc a poc per a ajudar a l'equip”.
Quant al xoc de matí, per al toledà es tracta d'una gran pedra de toc, més àdhuc tractant-se d'un els rivals als quals es mesuraran en la Lliga Adelante. “És un altre partit de preparació més que ens servirà per a anar agafant més confiança amb la pilota. És una bona prova davant un equip que ens ho posarà molt difícil. El Huesca és un rival de la nostra Lliga i aquest partit ens servirà per a veure com està preparant el campionat. Els amistosos serveixen perquè l'entrenador ens veja i poder guanyar-nos un lloc en l'equip. Jo, personalment, estic content amb el meu rendiment aquesta pretemporada, encara que encara no he agafat el meu millor ritme”.

























